luni, 23 iunie 2014

It's been a while.. la piscina.

   Azi, zi frumoasa la piscina. In afara de plaja si balaceala, locul asta e perfect pentru a analiza relatiile dintre oameni. In afara de fete care vin singure sau cu prietenele pentru prajit pe toate partile, sunt si cupluri. Si imi place sa le observ.
   Apar un tip si o tipa. La prima vedere foarte portiviti. Inalti, atinsi de soare, se tin de mana. Se aseaza destul de aproape de mine. Se intind la plaja, el o naclaieste in ulei pe spate si fund si incepe sa o maseze. Hmm.. preludiu? Nu. In timp ce ea sta cu fata in jos, el se uita la cateva fete, vede o siliconata si ii face cu ochiul. Siliconata se hlizeste. Si baiatul se tot uita, la una la alta. In momentul in care fata de langa el se intoarce cu fata are ochi numai pentru ea. Il aud: "da iubita mea.. ai nevoie de ceva? vrei in apa? te iubesc." bla bla. Mda..
   Un alt cuplu intr-o alta zi. El uratel, ea frumoasa, frumoasa rau. Am zis ca sunt frati ceva, nu imi imaginam sa fie impreuna. Din gesturi imi dau seama ca de fapt sunt. Cat timp am stat si am aruncat cate un ochi la ei, el se uita numai la ea. Nu facea lucruri gretos -siropoase. Intrau in piscina, o strangea in brate, nu stiu ce ii soptea, dar ea radea, radea frumos.
   Cireasa de pe tort aka bomboana de pe coliva merge la un cuplu de vorbareti. Mai mult el. Ea cu ochelari mari pe nas, coada de cal, fata de cal. El simpatic. Misto pe alocuri. O intreba intruna daca sta comod. Daca ii e prea cald sau prea frig. Daca vrea masaj la degetul mic. Donsoara se stramba, facea grimase, se mai auzea cate un "hi-hi". Daca e prea cald sau prea frig :| stati acasa. Daca nu stai comod vino cu patul tau cu saltea ortopedica. O fi el un pampalau? Sau atat de indragostit incat nu suporta sa o deranjeze vantul pe aleasa lui? O fi ea vreo zeita in pat /sezlong?
   Potriviri? Nepotriviri? Sau doar o alta zi cu soare?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu