joi, 9 octombrie 2014

Golul

   " Don't make decisions that can bring you to chaos. To emptiness. The feeling of emptiness in one of the worst. It's something you will never forgive yourself of doing. We are "designed" to live full, to live love. Choices that leave you empty.. don't ever do that. It's something you won't be able to live with, not for a lifetime." Ralu, 09.10.2014.

   Nu stiu daca e senzatie mai nasoala pe care sa o fi trait decat cea de gol. De gol din ala plin de absenta, de regrete, de vorbe nespuse si mangaieri ramase in aer.. doar o mana intinsa. Am gustat senzatia asta, uneori au fost momente, alteori zile, luni si chiar ani. Ani multi si grei, de suflet zburat din piept, de organe smulse, de vid.
   Femeia cu aripi de inger a lasat primul gol. Aici insa a fost un destin care ne-a ras in nas. Noi ne-am dorit sa fim amandoua, sa fim amantrei. Atat de mult incat ea a daramat statistici medicale, a spulberat limite, a fentat moartea, a fost izvor de iubire divina.
  A mai fost golul neiertarii mele. Al plecarii tale. S-a sters in timp, s-a umplut de fericire, de rasarituri dulci pe malul marii. Insa atunci m-a sfasiat si tu n-ai mai avut ce face. Nu ca nu ai fi incercat. Poate trebuia sa iti dai un pic mai mult silinta, nu stiu, acum golul e in tine. Si inca niste goluri multe si marunte, fractiuni de secunda cu inima smulsa din piept, zile in care patul ma imbratisa, iar eu nu vroiam sa ma dau jos, sa infrunt o viata ce parea nedreapta.
   Cred ca am simtit atat de clar si de profund golul incat fug de el ca de necuratul. Nu ma las atata timp cat cred. Nu renunt cat stiu ca mai e un 0,00001% de speranta. Nu imi mai pot asuma goluri pe care sa le duc pe umeri si in piept. E o vina incompatibila cu viata. Golul te poate urmari pana nu mai ramane nici umbra din ceea ce ai fost. Iar eu ma vreau deplina. Impacata. Cu capul sus si zambet strengar in coltul gurii.
   Gol din ala groaznic de plin de regrete a fost. Nu va mai fi. Nu cat timp depinde de mine. Si pana la urma nu depinde decat de noi. Sa traim plin. :)


Poarta asta a fost martora celor mai frumoase goluri din viata mea. Alea pline..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu