miercuri, 15 aprilie 2015

Nu-mi plac oamenii

   Nu-mi plac multi oameni, sincera sa fiu. Am destule degete la cele doua maini sa ii numar pe cei carora le dau "a big like". Patru dintre ei sunt trecuti de 65 de ani, unul mi-e tata, una mi-e bunica. De cand m-am desprins de oamenii care nu-mi placeau, sau care credeam ca-mi plac dar ma inselasem, mi-e muuuult mai bine. Am mai mult timp de calitate. Pentru mine. Asa cum facem curat prin toalele din dulap, in masina, in casa, pe birou, etc., asa ar trebui constant sa facem curat si printre oamenii care ne inconjoara. Nimanui nu cred ca ii place sa traiasca in praf, in mizerie, printre gunoaie, cu zoaie pe pereti. Daca unii o fac, mai mult ca sigur e din comoditate sau din "hai ca merge si asa", cu siguranta nu din placere.
   Nu-mi plac oamenii care mint. Dispretuiesc oamenii care mint, indiferent de motiv. Nu-mi plac oamenii care inseala, indiferent de motivul pentru care inseala, chiar daca nu ma inseala pe mine, mi-e sila de cei care traiesc dual ( sim :))) ). Nu-mi plac oamenii care se complac, cei care nu cauta solutii, cei care asteapta ceva de-a gata. Nu-mi plac oamenii care se prefac, cei care nu iti spun in fata ci vorbesc cand esti la baie sau dupa ce ai plecat.
   Nu-mi plac oamenii care intarzie pe timpul meu, nu-mi plac oamenii nehotarati, ca o vorba despre ce pizza sa isi comande, ce pat sa isi cumpere sau cu cine sa se casatoreasca. Nu-mi plac oamenii haotici, care nu sunt capabili sa isi prioritizeze activitatile.
   Nu-mi plac oamenii care nu au valori, nu-mi plac cei care se ascund dupa deget, nu-mi plac oamenii care nu iau decizii pe loc, oamenii fara intuitie.
   Nu-mi plac oamenii care nu se spala, nu-mi plac cei cu hainele murdare, nu-mi plac oamenii care nu iubesc animalele, nu-mi plac moldovenii.
   Si ideea de la care am plecat, cea ca nu-mi plac multi oameni, e de fapt ca nu-mi plac oamenii in general. Imi plac OAMENII.

LE: Aceasta postare nu are nicio legatura cu discutia de astazi, pe care am avut-o cu cineva despre.. canapele. Aceasta persoana este printre cei pe care ii numar pe degete, pe care ii consider OAMENI si ii iubesc sincer :)






5 comentarii:

  1. Iar mie imi plac oamenii care gandesc asa

    RăspundețiȘtergere
  2. Moldoveanca sunt si sigur ti-as placea desi contrar spuselor tale.Ma regasesc in frazele tale si ma bucur ca de astazi ma pot considera "normala",nu "ciudata","imposibila","nebuna"!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut experiente neplacute. :) Ma bucur ca te consideri normala! E important cum ne simtim, noi cu noi. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut experiente neplacute. :) Ma bucur ca te consideri normala! E important cum ne simtim, noi cu noi. :)

    RăspundețiȘtergere