marți, 23 septembrie 2014

De ce.. o iubesti?

   Sondaj de opinie.. printre barbati! I-am intrebat de ce iubesc femeia de langa ei. Am pus intrebari unui numar de douazeci de barbati, intre 27 si 67 de ani. Le multumesc tuturor pentru amabilitatea de a imi raspunde. Majoritatea erau impreuna cu femeia despre care au vorbit, cativa se despartisera. Am selectat raspunsurile, iata cinci dintre ele. Enjoy!

   "O iubesc pentru ca ea imi ofera linistea interioara, pentru ca atunci cand sunt jos ea ma ridica, o iubesc pentru ca ma afund in ochii ei umezi si ma calmez atunci cand ma enervez, o iubesc pentru ca imi pregateste masa cand vin de la munca, o iubesc pentru ca imi incalzeste sufletul racit, o iubesc pentru ca ea ma completeaza." Stefan, 31 ani.

   "O iubesc pentru ca e mama copiilor mei, pentru ca ma accepta asa cum sunt si ma iarta. O iubesc pentru ca nu se supara daca lipsesc de acasa, daca ma duc la pescuit sau la bere cu baietii. O iubesc pentru ca sunt primul si singurul barbat din viata ei." anonim, 31 ani.

   "O iubesc pentru ca este inteligenta, gingasa si fragila, pentru ca stie sa asculte si raspunde scurt dar incitant, frumusetea ei nu tine cont de sabloanele revistelor, o iubesc pentru ca rezonez perfect cu ea, cand sunt langa ea sunt acasa." Robert, 29 ani.

   "O iubesc pentru ca e atat de diferita, pentru ca face oricand tot ce ii trece prin cap, fara sa ii pese de ce zice lumea. O iubesc pentru ca e sclipitor de inteligenta, pentru ca desi intoarce capetele tuturor, ea se uita doar la mine cu tot sufletul. O iubesc pentru ca nu ii e teama sa planga sau sa rada, pentru ca e deschisa si puternica. O iubesc pentru ca nu stiu sa traiesc decat iubind-o." anonim, 40 ani.

   "O iubesc pentru ca este alaturi de mine, la bine si la rau, asa cum ne-am spus in biserica. O iubesc pentru ca am construit totul impreuna si ne-am crescut frumos copiii. Acum avem grija cu drag de nepoti. O iubesc pentru ca dimineata, cand imi aduce cafeaua, isi pune obrajii pe umarul meu. Si face asta de patruzeci de ani incoace, in fiecare zi." Mihail, 67 ani.



   

2 comentarii: