marți, 4 martie 2014

Intrebari de la cititori

   Aceasta postare vine ca urmare a unei intrebari pe care am primit-o de la Mari. Ea mi-a dat o tema despre care sa scriu.
   Intrebarea este: De ce alegem sa ne expunem viata pe un blog?


    Imi doream de foarte mult timp sa incep un blog, sa scriu. Am facut-o in momentul in care am simtit si am stiut ca am ceva de spus. Ca pot transmite niste lucruri, niste sentimente, niste experiente de viata si de ce nu, niste incurajari. Acest blog nu este in totalitate despre mine. Sunt lucruri pe care le-am aflat si probat de mai multe ori, insa chiar si aceste postari au un accent personal.
   Nu m-am simtit niciodata mai "expusa" decat mi-as dori. M-am bucurat sa vad ca lumea ma citeste si fiecare feedback, ca a fost pozitiv sau negativ, m-a ajutat si va multumesc.
  Sunt o persoana care in ciuda varstei a trecut prin nenumarate incercari. Daca alta persoana, ca ma cunoaste mai mult sau mai putin sau chiar deloc, a gasit un singur raspuns la o intrebare, sau un zambet intr-un moment in care considera ca unele lucruri nu se pot intampla altcuiva pentru ca sunt prea dureroase sau prea bune sa fie adevarate, daca cineva s-a regasit intr-o masura cat de mica, sau a reusit sa capete incredere, sau orice alt beneficiu, citind cateva randuri de pe acest blog, atunci eu imi realizez misiunea pe care mi-am dorit-o si asumat-o.
    Am ales sa imi expun fragmente din viata aici, pentru a transmite o idee, un sentiment, o parte din mine si o incurajare pentru toti. Oricat de grea sau frumoasa poate fi viata intr-un anumit moment, lucrurile se pot oricand schimba. Tot ce putem face e sa acceptam schimbarea si sa nu uitam ca atunci cand se inchide o usa, mereu se va deschide usor o fereastra. Si nu, nu va sugerez sa va aruncati pe geam :) . Ci doar sa va bucurati de viata, sa trageti aer in piept si sa credeti.

    Iti multumesc Mari. Te iubesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu