vineri, 17 ianuarie 2014

Loteria la care castigi zambete

   Se spune ca totul in viata e o loterie. Sunt partial de acord. Norocul, bucuriile si momentele le castigi cand stii sa le si primesti si sa le imbratisezi. Nu mi-am dorit niciodata bogatii, nu pentru ca as avea nenumarate, ci pentru ca am descoperit altele mai importante decat cele materiale. Mi-am dorit MOMENTE. Acelea care vin si mai ales acelea care raman. Nu imi plac despartirile. Decat alea necesare pentru mine, pentru evolutia mea. Altele nu. Niciodata. Au fost multi oameni in viata mea, care m-au marcat, in bine sau in rau. Acum numesc asta pur si simplu "pasul inainte". E mai simplu pentru mine, iubitoarea de viata simpla, e mult mai sanatos sa gandesc asa.
   Am castigat la loto. Zambete. Momente. Vreau sa le pun intr-o banca din Elvetia, Sa fie cat mai safe. Stiu ca nu se poate, dar mi-as dori sa ma pot hrani cu toate zi de zi, sa le retraiesc tot timpul. Sa creez altele si le pun la "depozit". Imi doresc sa am mereu in viata mea cativa oameni. Pentru ca sunt printre valorile mele, imi stiu deja si lacrimile si bucuriile si reusitele. Ma cunosc si e lucru mare. Au contribuit mai mult sau mai putin la lucruri marete din viata mea. Asa ca dragii mei, RAMANETI. Sunteti atat de bineveniti in sufletul meu.
   Multumesc creatorule de zambete, de momente. Poate ramai si tu :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu