vineri, 22 noiembrie 2013

Timpul

   Intr-o lume a regretelor si a compromisurilor eu am ajuns sa nu regret nimic.. si sa nu mai fac niciun compromis, pentru ca nu ma descurc cu frustrari sau jumatati de masura. Fac totul cu dragoste si din dragoste, tot ceea ce tine de mine. Am asteptari prea mari cateodata, mi-am dat seama de asta si azi am decis sa le alung definitiv din viata mea. Daca as fi stiut cu ceva vreme in urma ca se poate trai in echilibru si pace as fi luat alte decizii. As fi facut ceea ce imi place si as fi trait cu sentimentul de implinire.
    Dar nu regret nici macar asta, pentru ca altfel nu as fi fost aici, nu as fi gandit, simtit si trait asa. Sunt destule "comentarii" la mijloc. Pe care le-am auzit si de la persoane de la care nu ma asteptam. Dar au trecut pe langa mine usor, fara sa strice relatii si prietenii. Pentru ca stiu mai bine de atat. Intuitia este tot ce ma ghideaza si in acelasi timp tot ce nu m-a tradat vreodata. Credinta este tot ceea ce ma tine pe drumul meu, pentru ca prin credinta am depasit obstacole si mi-am descoperit adevaratele chemari. Pana la urma credinta mi-a aratat ca nu vom lua nimic cu noi de pe acest pamant, in afara de sufletul nostru plin de bucurii, de iubiri, de impliniri, de imagini intiparite nu doar in minte ci si in inima.
    Asa ca de ce sa lupti cu atata truda pentru ceva ce in final nu va conta? Am avut portofelul si cardul si buzunarele pline de bani, la modul cel mai serios, in momentele in care nu puteam cumpara cu bani sanatatea, dragostea, linistea. Chiar nu ne putem multumi sa traim frumos? Am uitat de lucrurile simple? De lucrurile esentiale?
    Sunt extrem de mandra ca am ajuns pana aici. Ca nu mai visez ci traiesc. Ca reusesc incet incet sa ma desprind complet de ceea ce nu ma caracterizeaza. Ca am ceva ce nu se poate cumpara cu bani, ceva ce nu se intoarce. TIMP. Ca il voi imparti cu drag cu cine consider ca merita. Ca ma dezvolt in fiecare clipa, datorita situatiilor si persoanelor care imi ating viata. Ca nu ma voi mai intoarce niciodata. Ca voi merge inainte pana la sfarsit. Si pentru ca orice sfarsit e un nou inceput..

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu